maandag 27 oktober 2014

Behind The Scenes bij VOGUE

In tijden van drukke tentamenweken of dagen met alleen maar deadlines ga ik vaak als studie ontwijkend gedrag behind the scenes filmpjes op youtube opzoeken. Dit keer kwam ik terecht bij een hele leuke serie over een shoot van VOGUE! Het gaat om een 'spring' shoot voor de maarteditie, wat altijd een extra dik nummer is. In de serie zie je alles van het uitzoeken van de modellen tot het shooten van de serie en het uitkiezen welke foto's uiteindelijk waar in het blad komen te staan. Kijk mee naar de behind the scenes van de VOGUE shoot:





Ik word altijd zo enthousiast van dit soort filmpjes! Oh, en mag ik dit als baan hebben? Volgens mij heb je dan zo'n geweldig leven. Ik vind de foto's trouwens ook echt prachtig geworden. Maar met zo'n enorm team moet er ook wel iets goeds uitrollen.