woensdag 8 oktober 2014

Fotografie: Concert Passenger!









Gisteravond heb ik Passenger alweer voor de 4e keer live gezien, en het was weer net zo geweldig als altijd! Buiten dat Passenger geweldig gitaar kan spelen en een gouden stem heeft, is hij ook nog eens echt heel erg grappig. Zijn concert was een perfecte balans van rustige momenten en 'sing at the top of your voice'-meezingmomenten waardoor ik me geen moment verveeld heb. En al weet ik niet of ik voor een vijfde keer naar een concert van hem zou gaan, heb ik van deze vierde keer absoluur geen spijt. Wat een geweldige avond!

Deze foto's zijn met m'n iPhone gemaakt, dus van erg goede kwaliteit zijn ze niet. Maar omdat ik vond dat ze wel goed de sfeer weergaven wil ik ze toch met jullie delen. 

Ben jij wel eens naar een concert van Passenger geweest?